EMAG si teapa tepelor. ExtraGarantie

D'ale mele

Radu-ApostolescuCredeti-ma, mi-e greu sa ma adun la cati nervi si draci am pe emag. Sa incep cu inceputul si cu black friday sau cum s-o numi. Cu reducerile care de fapt nu sunt reduceri si etc. Bun s-a achizitionat un produs in perioada aia. Am fost sa-l achit pe data de 12.12.2011 si tot atunci l-am ridicat. Toate bune si frumoase. Ajung acasa, chem FanCourier si fac direct pachet pentru acasa. Am trimis verilor mei produsul cumparat. FARA SA IL VERIFIC. Ajunge acolo, tinand cont ca era vorba despre sarbatorile care se apropiau au grabit un pic lucrurile si au zis sa cheme SPECIALISTII sa puna in functiune dracia cumparata de mine de la emag.

Cum SPECIALISTII au luat vacanta in perioada aia au fost reprogramati undeva pe 08.01.2012 nu-i nimic. Toate bune si frumoase. Doar, beneficiez si eu CA ORICE ALT CLIENT de EXTRAGARANTIA DE RETUR. Beneficiez pe dracu sa ma ia. Nu beneficiez de nimic. Ca de fapt extragarantia asta de retur nu e chiar asa. Dar va explic mai jos.

Au trecut sarbatori, a venit si data de 08.01.2012 si au venit si specialistii. Si sa vezi, nene, s-au chinuit astia 1 zi, 2 zile, 3 zile fix. Veniti zi de zi sa puna in functiune dracia. 3 zile de stat cu aia pe drumuri si rezolvata pana la urma problema cu un ciuruc din piata de 3 lei. Bun, dar eu am dat pe el nu 3 lei, la EMAG, am dat pe el de 20 de ori mai mult. Ma duc ca am ExtraGarantia de RETUR si si-asa nu merge la EMAG.

Dar cum, ca pe data de 11.01.2012 a fost pus la curier si a ajuns la mine pe 12.01.2012. Si fugi sa-ti dai  plamanii din tine pana la EMAG Crangasi. Si da-i viteza maxima ca na, doar sa nu inchida. Du-te la service, nu e acolo extragarantia de retur, dar peste tot spune extragarantia de retur. Ajung in cele din urma si un ROCKER, PUNKER, nu stiu ce mama lui de angajat era, cred ca si se drogase un pic, se uita cu 2 ochisori mici mici mici la mine. Pesemne nu vroia sa vad cat de rosii ii are. Buna ziua, buna ziua.

Ia factura, se uita pe ea, o arata celor 2 colege ale sale si se intoarce la mine, imi pare rau. Nu se mai poate. Incep atunci, ca doar eram un butoi de pulbere sa schimb replici cu el, dar nu aveai cu cine, el zicea ca intelege dar sefii sunt sefi. Si alearga prin tot emag-ul cu el si toti ma trimiteau la acelasi om cu ochii mici.

Acum sa va explic cu EXTRAGARANTIA DE RETUR CARE NU E EXTRAGARANTIE SI CARE NU ITI RETURNEAZA SAU SCHIMBA NIMIC.

Emag are chestia asta ca un praf in ochi, stiam eu ca e prea bine sa fie adevarat. Mai ales in Romania. Faza e ca pe langa EXTRAGARANTIA ASTA, vand si aparate defecte (exemplu, de-atunci si pana acum, aparatul cumparat de mine este la ei in SERVICE si nici macar nu m-au sunat sa-mi spuna ca l-au facut sau nu). EXTRAGARANTIA DE LA EMAG NU ESTE PE 30 DE ZILE. Mare atentie aici. Ca va luati teapa ca si mine.

Daca mergeti pe 2 februarie si cumparati un produs care probabil nu functioneaza, sau poate il trimiteti in provincie la rude, sau faceti ce vreti cu el, trebuie sa-l returnati pana pe 1 martie. Altfel adio EXTRAGARANTIE. Si in cazul asta avem NORMAL 27 de zile. Extragarantie de 27 de zile.

ATENTIE MARE: Zilele EXTRAGARANTIEI sunt 30 de zile CALENDARISTICE, si daca aparatul tau se defecteaza, soseste, sau mai stiu eu ce in a 30 zi care pica duminica, ADIO. Ai pierdut tot. NU LUCREAZA NIMENI LA EMAG atunci.

Stiam eu ca e prea frumos sa fie adevarat extragarantia asta inseamna mai multe griji si belele pentru omul de rand si mai multe vanzari emag. Dar va rog ganditi inainte de a cumpara ceva de la ei. Cu mare grija.

Emag nu inseamna specialisti, emag inseamna o adunatura de hoti = aia de la birouri care te paseaza; nestiutori = doamna care face receptia bunurilor si care ma intreaba pe mine, care ii spun ca e defect dar ce defect are.

Personal ieri am fost si am achizitionat ceva de la ei, a durat putin pana cand am dat comanda, platit si am fost la livrare sa-l ridic. A fost ok, dar nu ma duceam daca persoana careia aveam sa-i dau ceea ce am luat de la ei, nu-mi spunea asta. Alegeam OKTAL = preturi super ok, oameni de gasca; SHOPIT, etc.

Stiti ce mi-a zis baiatul de la livrare ieri? Ca BENEFICIEZ DE EXTRAGARANTIA DE RETUR DE 30 DE ZILE si i-am spus, poate 30 de zile in acte. STITI CE MI-A RASPUNS? A spus ca de fapt sunt 25 de zile. Pentru ca nu toata lumea este libera de luni-sambata si poate ca vor sa faca retur duminica cand la emag nu se lucreaza. Si mi-a facut cu ochiul. Si da, sta in camin cu mine.

Si asta e povestea celor 60 de lei pierduti pe un aparat care se afla inca la ei in service de fix 8 zile si nu-i da de cap problemei. Asta este EXTRAGARANTIA de retur a EMAG.RO

Fii la curent cu toate noutatile de pe www.ciupanezul.ro - tot ce trebuie sa faci este sa scrii adresa de email mai jos:


12 comments… add one
  • Tamas Eduard Iun 23, 2015

    Salut. Am cumpart si eu de la emag.ro doua HDD de laptop resigilate si cum era de asteptat unul a fost defect. am depus cerere RMA393904 in data de 13.062015 si in data de 15.06.2015 trebuia sa soseasca curierul sa ridice coletul. Pana aici toate bune si frumoase. Si am asteptat si tot asteptat pana in data de 17.05.2015
    si nimeni nu avenit sa ridice coletul 🙁 sunat emag vorbit frumos cu angajatii si
    promis pe cuvant de onoare ca vine curierul urgent sa ridice coletul. La fel si in data de 19.06 si aceiasi poveste si in data de 22.06.2015.
    Astazi suntem in data de 23.06.2015 si sincer am renuntat la cei 215lei platiti pe acel HDD defect si resigilat de expertii de la emag.ro.
    Acum las pe voi sa d-ati verdictul.

  • alex Feb 11, 2016

    Ultimele experiente cu Emag.ro cum au decurs.
    Pe scurt :Lapatop lenovo trimis inapoi, se bloca cand il miscam, primit inapoi la fel defect plus o pata luminoasa in mijlocul display-ului si in ziua de azi e la fel, HTC M8 trimis inapoi garantie primit inapoi cu carcasa indoita inspre exterior, langa butoanele de volum ( a fost schimbata placa) am scris o sesizare nici in ziua de azi nu mi s-a raspuns,, Galaxy S6 cumparat de 5 zile , am pus folie de sticla cand l-am primit, la o apasare cu degetul mare a crepat sticla (touch-ul) nimeni nu a zis sa il verifice sa vada ca nu a suferit socuri direct mi s-a spus ca nu mi-l repara, desi e clar ca a avut ceva din fabrica, nu are cum sa crape asa usor.Chiar nu mai au rusine si respect pentru clientii ?

  • dan Iul 23, 2016

    televoice e la fel, niste oameni de tot rahatul. mi s-a anulat garantia pt.un,,soc mecanic,, motivul clasic invocat.
    cei de la emag sunt mina in mina cu unitatile de service, doar ca ei renunta la clienti de zeci de mii de lei pt. o resoftare de 50 lei. bravo emag ! buna politica de multumire a clientului .
    va doresc toate cele ,,bune,, noi nu ne ma intilnim cu siguranta ! atentie mare oameni buni, atunci cind cumparati de la emag luati-va gindul de la reparare in service. ne intilnim la OPC.

  • dorel Iul 23, 2016

    cei de la televoice niste oameni de nimic, mincinosi ordinari.
    iti solicita factura insa te suna sa iti spuna ca nu le-ai trimis-o. emag ii crede.
    oameni buni sunt tepe pe fata emag e mina in mina cu toate unitatile ce ,,ofera,, garantia, luati-va gindul de la garantie, va este anulata din start.

  • Nic Noi 18, 2016

    CEA mai made teapa de vinerea marilor reduceri .ieri erau preturi cu aproximativ 100, 200lei mai mici pe produs IAR astazi cand ma asteptam as le gasesc mai mici am vazut marea surpriza a produselor umflate LA pret.rusine emag

    • Ciupanezul Dec 13, 2016

      Adevarat ca asa este si imi pare tare rau sa vad ca tot mai multi accepta aceasta practica de vanzare – dar ei niciodata nu vb despre pierderile pe care le au de BF. Asadar, nu e totul roz – dar isi umplu camara cu resigilate, just look on it.

  • Ada Csaba Noi 28, 2016

    EMAG.RO a devenit o firma neserioasa, exact ca Sigmanet,Domo, etc. , e posibil sa fie pe prag de faliment. EVITATI SA CUMPARATI DE LA EMAG.RO , pe cat posibil, sunt multe alternative la ofertele lor , la firme diverse, mult mai serioase. Riscati comanda sa nu fie onorata, pierdere de garantie , etc.

    La a treia comanda plasata de mine, probleme. Asta ar insemna ca nu pot onora in proportie de 33% solicitarea clientului. Am facut o comanda pe 22 noi. 2016 ( acum 6 zile) , produs pe stoc. Am primit 2 e-mail de confirmare, unul la confirmarea comenzii, celalalt dupa cateva ore, confirmare comanda predata firmei de curierat, DPD Group. Anul trecut lucrau cu Fan Curier sau Cargus, nu-mi amintesc , dar oricum amandoua de reputatie impecabila. Pe site-ul tracking al firmei DPD Group se pare ca figureaza comanda mea in tranzit, de 6 zile acuma. Am sunat la EMAG, de cateva ori, primul apel a fost OK, agentul a balbait ceva in legatura cu data 26, 28, nonsens, a promis ca vor onora comanda pe datat de 28. Astazi, pe 28, nu mai accepta apelul daca sun de pe numarul meu mobil inregistrat. Daca sun de pe alt numar, e OK, te pun in contact cu agentul responsabil. La DPD, nu mai accepta apelul de pe numarul meu mobil inregistrat de loc, dupa bip imediat imi termina apelul.

    O astfel de atitudine este neserioasa, neprofesionala, indiferent cat de mare pretinde firma a fi. EMAG.RO este de evitat pe cat posibil, cu risc de comanda neonorata sau pierdere garantie.

    Atasate capturi de ecran cu pagina Emag, DPD, email ( date personale cenzurate) .

    EMAG.RO a devenit o firma neserioasa, exact ca Sigmanet,Domo, etc. , e posibil sa fie pe prag de faliment. EVITATI SA CUMPARATI DE LA EMAG.RO , pe cat posibil, sunt multe alternative la ofertele lor , la firme diverse, mult mai serioase. Riscati comanda sa nu fie onorata, pierdere de garantie , etc.

    La a treia comanda plasata de mine, probleme. Asta ar insemna ca nu pot onora in proportie de 33% solicitarea clientului. Am facut o comanda pe 22 noi. 2016 ( acum 6 zile) , produs pe stoc. Am primit 2 e-mail de confirmare, unul la confirmarea comenzii, celalalt dupa cateva ore, confirmare comanda predata firmei de curierat, DPD Group. Anul trecut lucrau cu Fan Curier sau Cargus, nu-mi amintesc , dar oricum amandoua de reputatie impecabila. Pe site-ul tracking al firmei DPD Group se pare ca figureaza comanda mea in tranzit, de 6 zile acuma. Am sunat la EMAG, de cateva ori, primul apel a fost OK, agentul a balbait ceva in legatura cu data 26, 28, nonsens, a promis ca vor onora comanda pe datat de 28. Astazi, pe 28, nu mai accepta apelul daca sun de pe numarul meu mobil inregistrat. Daca sun de pe alt numar, e OK, te pun in contact cu agentul responsabil. La DPD, nu mai accepta apelul de pe numarul meu mobil inregistrat de loc, dupa bip imediat imi termina apelul.

    O astfel de atitudine este neserioasa, neprofesionala, indiferent cat de mare pretinde firma a fi. EMAG.RO este de evitat pe cat posibil, cu risc de comanda neonorata sau pierdere garantie.

    Atasate capturi de ecran cu pagina Emag, DPD, email ( date personale cenzurate) .

    https://scontent.fsbz1-2.fna.fbcdn.net/t31.0-8/15252596_1328405597192034_2325391394343755282_o.jpg
    https://scontent.fsbz1-2.fna.fbcdn.net/t31.0-8/15250906_1328405603858700_2338105204674113652_o.jpg
    https://scontent.fsbz1-2.fna.fbcdn.net/t31.0-8/15235469_1328405600525367_7873141069830650260_o.jpg

  • george Ian 1, 2017

    Mda, comparativ cu preturile la …efectiv ORICE pe site-uri ca Amazon/Saturn sau alte site-uri mari din Europa, emag are cel putin 20% in plus pe toate produsele lor.

    De la boxe SOnor sau alte sisteme de sonorizare la placi video, electrocasnice si orice altceva.

    Cu adevarat niste hoti!Daca in Luxemburg(Saturn) imi cumpar un sistem Sonos 5 Play cu ~2000RON, pe emag in acelasi timp, pretul este de 2766, si taiat este 2975 :)))

    Si asta am patit la multe alte produse!
    Jeguri

Leave a Comment

Share with your friends










Submit